HTML

Barátaim és egyéb balgaságok

Drága Barátok! Néhanap, naponta néha eszembe jut egy-egy gondolat rólatok. Általában nem áll módomban ezeket feljegyezni, de mostantól megpróbálom. Mivel a balkáni papír, toll egyebek módszer nem nekem való, így ezúton próblkozom. Nektek meg nem tilos olvasni, hogy mi a véleményem. Lehet pirulni.

Friss topikok

  • rattacha: Köszönöm, Uram! Egyelőre jól állunk. (2015.07.27. 09:52) Holnapi ima
  • rattacha: "You are one of God's mistakes, You crying, tragic waste of skin" (2014.08.13. 22:18) .
  • rattacha: Ezzel a történettel már régóta tartoztam mindenkinek. (2014.06.10. 12:59) Mese
  • KissAttila: Na hogy ezt miért most kellett csak megtalálnom? :) Óriási poszt, élmény olvasni, tényleg... Mondj... (2010.12.20. 20:45) Nyílt levél
  • rattacha: Üdv! Örülök, hogy tetszenek az írásaim. Ne haragudj, ha a nem fedem fel magam a rattacha név mögö... (2010.10.18. 07:44) Tudjátok, hogy nem vagyok... De most mégis, mégha kicsit másképp is

Linkblog

Újra (és újra és újra és újra)

2017.08.29. 16:48 rattacha

Ott vagyok megint, ahol mindig. Mikor nem tudom megmondani a miértet, csak érzem mindenhonnan a felém áradó napi gyűlöletet. Azt, hogy nem csinálok semmit sem máshogy, mint ahogy tettem 1 hónapja, kettő vagy hat. Csak most nem jó. Nem jó, mert én csinálom. Ha nem én csinálnám, akkor nem lenne baj vele. Amikor pária vagyok. Mert én vagyok. Nem tudom, hogy miért van ez. Az agyam egy része folyamatosan üvölti, hogy ez hülyeség. De az összes receptorom még is jelzi, hogy megint el kéne tűnnöm, mert árad felém a gyűlölet. Voltam itt is jó. Voltam az, aki a megoldást adja. Akit hajtani lehet. Aki visz magával mindenkit. Akkor valamiért jó volt. Én most sem vettem észre, hogy mi változott. Csak azt tudom, hogy már megint menni kell innen, mert valakit zavarok. Akiről azt hiszem, hogy erősebb nálam. Tudom, hogy nem így van. De nem akarok harcolni. Mert gyáva vagyok a konfliktushoz. Vagy mert okosabb vagyok annál, hogy harcoljak. Nem tudom. Csak azt tudom, hogy nem fogok harcolni. Mert felesleges. Objektív indokoknak szubjektív vitában nincs helyük. Utálni könnyű. Engem különösen. Indok se kell rá. Elég rám nézni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rattacha.blog.hu/api/trackback/id/tr3412788476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása